Sunday 12 February 2017

Gem2008 Devisenhandel

14 Anmerkungen: aku pun yakin nak pergi kursus ni sebab sifu lan buat LIVE-TRADING .. kalau tuan punya Blog kata Gewinn 95, aku kata Gewinn 100 sebab aku xpernah kalah Handel lagi guna kaedah MATH GEM sifu Lan. (Ada la Verlust tapi tu memandai2 sendiri nak scalping-sedangkan sifu xbagi scalping) nak untung cepat, sediakan modal besar. Memang xdinafikan, kalau kaedah org lain, memang boleh untung lagi cepat dan lagi besar..tapi kalau kalah kalu, menangis kalau kena margin Call..lagi cepat rugi. Jangan untung besar hari ni tapi tutup akaun esok hari. Biar modal kecik, untung kecik tapi konsisten ..daripada untung besar tapi x konsisten, kejap untung, kejap rugi .. hati Wortspiel x tenang. Untung yang kecik Wortspiel bila dihimpun, akan jadi bukit .. nur sabar, disiplin dan JANGE TAMAK aku Handel Sebulan, modal Permulaan (xpayah tau la) kembang 2.03 kali ganda..skrg dah bbrp bulan. Dan aku dah berkira2 nak berhenti kerja..tumpu pada Handel. Nampak kecik kalau modal USD100i akan jadi USD203 dalam masa sebulan. tapi kalau undeinem Mula dengan USD 1000USD2030..untung terjamin 1030, xde dok Risau kalah trade. Kalu modal USD5K plak atau USD10K macamana nak kembangkan modal setiap bulan 203 tu aku punya strategi Pulak la, basierend auf kaedah sifu..Ni Kisah Benar ihr..kalu korang kan kata aku fördern, xkisah. Janji aku dah buktikan apa yang di ajar oleh sifu lan tu. kalau korang ni jenis Genie, memang Pandai baca Markt, Berani Taruk nilat Los besar (nak Cepat Untung jadi kaya) kira terrer gile, xpayahla pergi..nanti korang kata Kelas sifu aku ni Müll plak macam ada satu Forum tu dok Kutuk GEM Teknik..maybe diorg semua tu dah taraf Dewa Forex..xpela .. tapi kalau korang pun xpasti apa yang korang buat bila Handel, Lebih banyak Rugi Dari Untung, pergilah Kelas tu..x menyesal punya dengan syarat Ikut segala apa yang diajar. Aku xtau apa Wortspiel pasal forex sebelum pegi kelas tu. Aber bila tamat kelas 2jam pastu aku terus Handel leben akaun dan untung malam tu. Sampai sekarang aku x pandai baca markt, tapi aku tau aku masuk ikut mana pun aku akan selamat dan akan schließen post handel tu dengan 60 pips dengan kaedah sifu. Salam Saya nak tanya lah..teknik Akan dapat 60pips setiap kali Post ke atau mungkin Kadang 20p atau 30p Dia ada tak Satz TP dan SL lagi satu..berdasarkan pengalaman Saudara, berapa Lama ni gem Mathe ya untuk sampai Ziel 60p ni dalam tiga kita halten Empat jam..atau halten lebih dari satu hari tkasih atas info .. berminat nak beitreten, jadi umfrage dulu..tq wieder. Zu Ida, Salam kaedah MATH GEM 2008, memang Macht. 60pips sehari memang di jamin. Ia tak kisah ko tunggu brpa jam. Kalo markt laju, maka cepat lah dapat untung, kalo sebaliknya memang lambat lah juga. Tu lah Sifu Roslan empfehlen Handel guna PDA (samsung i780 oder htc Touch Kreuzfahrt) Sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi janji ada line. Kalo pakai laptop oder computer leceh lah duk depan computer seharian. Tpi apa Wortspiel terimah kasih dgn Sifu lan telah mengajar ilmu yg memang berkesan. Kalo tak yakin lagi, pergi la ikut kursus. Rugi kalo tak pergi hehehehe. salam..boleh tanye sikit..awk Guna kaedah math Juwel kan..bagaimana awk Dari modal 2000 boleh jadi 4000 DLM sebulan..sayepun Guna kaedah math Juwel juga modal saye 2000 Tapi Gewinn hanya 1000 sebulan..boleh bagi Tipps sedikitsaye Student gem Juge .. nak tanye lagi..saye PDA samsung omnia 2..dh installieren mt4 kt pda..mcmane nk übertragen sistem mathe gem dard komputer ke PDA saye boleh tunjuk ajar .. dulu aku belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - Lama..kamu akan tahu la teknik ni adalah ciplak teknik orang..amp kamu akan merasa sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..bat Forschung Balik kt google salimi .. guru kpd roslan. askum .. ada beberapa perkara Penting yg mungkin beliau hanya tahu teori saja tapi Dari segi pratikal mungkin blm lg .. Penting adalah Handel yg paling ini apa DLM dunia Investition Secara tanpa berkehendak..tapi DLM keadaan mcm Mana sekali pun insyallah kita tetap blh Gewinn . Airlaut1974gmail Salam. Blog nicht gefunden. Blh bg nombor sifu roslan x. Tq aku pernah kecundang dgn teknik ni..tak tau nak kata apa, aku pernah kontaktieren cikgu roslan ni tnya..aku kena marah pulak. Takpe, bukan rezki. Teknik ni memang bhaya..lu berjaga2. Kepada bekas pelajar cikgu roslan, jgn sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 kita lain sama. Terima kasih slm masih handel lg skrg slm masih handel lg skrg Danke für Ihren großen Beitrag. It39s wirklich sehr informativ und wirklich hilfreich. Bitte aufbewahren. Danke noch einmal. 23traders teknik ni mmg bahaya. Tapi saya masih lagi pakai sehingga hari ini. Nak pakai teknik ni mula2 kene tgk leuchter morubozu dulu. Baru boleh masuk Eintrag dan ausstehender Auftrag. Kalo nak Bewertung live trading saya login accn. 62652309 Anleger-Passwort. Arpt6it-server: instaforex-demo buat masa ni saya pakai demo dulu sebab wirklich accn saya mc. Di sebabkan gbpusd mmg paar yang gila. Pair gbpusd mmg kene pakai Absicherung kalau nak Profit. Baru minggu ni saya pakai balik teknik ni. Kali terakhir pakai tahun 2011. As-Salaam Alaikum. Ist dieses blogspot das selbe, das cikgu Rosalan Mathe GEM2008 hatte


No comments:

Post a Comment